nedjelja, 21. svibnja 2017.

Prebrodila sam i to nekako:Moj život se promenio sa mojih 28 godina ostala sam bez materice




Drage moje iskustvo od moje zadnje trudnoće i operacije nije nimalo lepo iako nebih htela neku trudnicu da uplašim jednostavno sam imala potrebu to da ispričam,jer ima žena što posle takvih momenata ceo život pate ja sam jedna od njih.

Ostala sam u drugom stanju bila sam presrećna al ubrzo sam dobila krvarenje i odma otišla svom ginekologu gde su mi rekli da je beba dobro al mi je posteljia odlepljena malo od posteljice i da moram mirovati puno.Posle nekih 27 nedelja su mi ustanovili placentu previa totalis gde su mi isto rekli da moram strogo mirovati.

TEŠKI DANI

Negde do 34 nedelje sam izgurala i zakažu mi sledeće nedelje carski rez.To jutro sam ustala u 6 ujutro i gledala moje andjele male kako spavaju tako mi je teško bilo odvojiti se od njih sa obzirom da su mi doktori rekli da je rizik i za mene i za bebu.Spremila sam se i sa suzama izašla iz kuće uputila se prema bolnici.Primili su me i počeli spremati za operaciju.

Nikad ne mogu zaboraviti taj osećaj straha u meni.Sama,tužna,nesigurna,strah ogroman u meni.Uz savet anestiziologa uzela sam spinalnu anesteziju.Počela je operacija,ubrzo se čuo bebin plač bila sam presretna iako to za mene nije trajalo dugo,počela sam odmah osećati teškoću i da se gubim,doktori uspaničeni počeli su trčati po sali,telefonirati videla sam da nešto nije u redu.Ubrzo sam izgubila svest,.

Posle ove vesti i šoka moj život se promenio , promenila sam se ja

Kada sam došla sebi polako uz teškoću otvaram oči gledam doktora koji je mi je rekao jedva smo te spasili,nisam znala šta se sve desilo.Posle nekih sat vremena kad su me smestili u sobi došla je doktorica da me pita kako se osećam rekla sam joj teško.Kaže “pa naravno šta si sve prošla žao mi je al moram ti saopštiti da više nećes moći imati decu. Došlo je do velike komplikacije i morali smo ti izvaditi matericu ,u tom trenutku se ceo svet srušio na moju glavu nisam mogla da poverujem. Pitam kako se desio rekla mi je da je placenta bila zalepljena za matericu i da sam mnogo krvi izgubila i da bi me spasili morali su izvaditi matericu.

Ostala sam 11 dana u bolnici al opet bila na neki način srećna jer smo uspeli se spasiti moja bebica.i ja .Nije sve bilo gotovo kad sam otišla kući opet su počeli bolovi kontrola kod ginekologa šalju me na još jednu operaciju hematom skoro 7 cm bila sam šokirana.Kako ću ja sve to proći,opet još jedna operacija uz celu teskoću još mi je to falilo.

PORUKA ZA BUDUĆE MAME

Prebrodila sam i to nekako,moj život se promenio sa mojih 28 godina ostala sam bez materice teško je to za mene puno iako još ne mogu da se pomirim sa tim iako je prošlo skoro godinu dana.Puno se nešto u mene promenilo al drage moje ima sve gore od goreg u svakom slučaju ostala sam živa i moja bebica I ja .Teško iskustvo al opet se trudim bit jaka zbog mojih andjela.

Nema komentara:

Objavi komentar

Kućni poslovi koje nikako ne bi trebalo da radite u trudnoći

Bez obzira koliko se dobro osećate i što vaša trudnoća protiče u najboljem redu, postoje kućni poslovi koje bi za vreme iščekivanja naj...