srijeda, 24. svibnja 2017.

Kako se termin približavao sve sam se više bojala i pitala svoju doktoricu da me porodi na caraki rez,ali ona je odbijala!




Želim da svoju priču podijelim sa mamama koji strahuju od porođaja….

Privatna arhiva mame Slađe

Naime ostala sam trudna sa 18 godina.Trudnoća je protekla u najboljem redu…mada dosta sam se bila ugojila!Tudna sam ostala sa 55kg a otišla da se porodim sa 105kg!Doktori su me pred kraj upozoravali da ne jedm više,da se neću moći poroditi!

Termin mi je bio 17.06.2011. Kako se termin približavao sve sam se više bojala i pitala svoju doktoricu da me porodi na caraki rez,ali ona je odbijala!Sve sam više bila u strahu!

Osvanuo je taj dan 17.06. Dan termina!Ustala sam kao i svako normalno jutro!Skuhala kafu i sjela da je popijem u dvorištu na suncu….kada sam otišla u wc ugledala sam sve više sukrvice!Bilo je 10h nazvala sam svoju Dr i objasnila joj…rekla mi je da odmah dodjem na kontrolu!

Moja dva porodjajna iskustava : Komedija -smeh do suza
Spremila sam se i u bolnici bila u 10:30h pregledala me je !Probila vodenjak i rekla da sam otvorena tri prsta i da što više hodam!Dobila sam drip!Hodala sam pola sata do nekih 11h i sve su mi više bolovi počinjali!

Na svet je došao moj prvi princ

U 11:30h popeli su me na sto!Bolovi su me bili okupirali…iz trećeg napona u 12:40h rodila sam sina teškog 3650gr i 55cm!Imala sam par končića ali sve se brzo zaboravilo…

DRUGI POROĐAJ

Naime…nakon pet punih godina ponovo sam ostala trudna!Bila sam sretna i jako sam željela curicu!Kada sam bila cetvrti mjesec i otišla na uzv rekli su mi da je ponovo dječak!Imala sam mučnine,povraćanja tri puna mjeseca,ali nisam odustajala i radila sam na poslu sve do ulaska u sedmi mjesec!

Osjećala sam se odlično kao da uopšte nisam trudna!Ostala sam trudna sa 60kg a porodjena sa 67kg!Dani su prolazili,a ja sve bolje i bolje!Bila sam 32 sedmica makar je tako ustanovljeno kod doktora!

Bio je ponedeljak,ujutru u pet sati ustala sam do wc…opet sam ugledala sukrvicu ali opet bez bolova!Vratila sam se u krevet do pola sedam kad sam ustala da starijeg sina odvedem do obdaništa!Vidjela sam sve više sukrvicu!Odmah sam otišla Doktoru!

Dva porođaja,dve različite trudnoće,dva različita iskustva,dvoje različite dece,a isti roditelji 🙂
Na pregledu su mi rekli da sam otvorena tri prsta!Ali pošto nije vrijeme poroda smjestili su me na patologiju i da mirujem!Dan mi je protekao mirno!Idućeg dana počela sam da dobijem inekcije za razvijanje pluća!Nisam se više otvarala od tri prsta!Došla je srijeda,super sam se osećala!Doktorica mi je rekla da već u petak mogu kući ali na strogo mirovanje!

Bila sam sva sretna!Legla sam da spavam!Tu noć probudilo me tačno u 00:30h osjetila sam nešto vlažno ispod sebe…kada sam ustala iz kreveta vodenjak je pukao!Došao je dežurni ljekar i prebacio me u radjaonu!Otvorena i dalje tri prsta!Počeli su lagani bolovi,ali kao grčenje ništa drugo!

Ali beba ipak želi da se danas rodi 🙂

Tako je vrijeme prolazilo ujutru do 07h…sva uspaničena i pod strahom dosla je moja dr i pregledala me…molila sam je za carski!Nakon kraćeg vremena rekla je da mora da me prebaci u veći klinički centar u drugom gradu! Prebačena sam u 11h!Sila pregleda!Nisu htjeli ni čuju za carski!Smjestili su me na patologiju i rekli da mora trudnoća da se očuva ! Kada je bilo 14h ustala sam do wc…ali samo je ponovo kao vodenjak krv krenula!Došao je dr i rekao da me prebace u radjaonu!

Ušla sam u radjaonu u 14:15h…Oko mene sila porodilja koje vrište od bolova,a ja i dalje u strahu i suzama!U najvećem strahu šta li će biti sa mojom bebom!Drip nisam mogla dobijati jedan je bio prevremeni porod!Dobila sam dvije inekcije za razvijanje mišica materice!

Vreme je prolazilo!Oko 16h počela sam dobijati kontrakcije na svakih pet minuta!U 18:30h već sam se bila skroz otvorila!Ali nisu mogli još da me porode jer se glavica nije spustila!Počeli su bolovi neprestani sve jače i jače!Držala sam se za sto i kad je bilo 22:30h počela sam da se gubim!Pao mi je mrak na oči …došla je babica koja mi je kvasila gaze!

Tri trudnoće , dva porođaja , dve različite priče i PRAVA LAVICA !!
I na svet je došao i moj drugi princ

Došao je napokon i dr i rekao da se napnem!Pokušaj pokušaj…ništa!Drugi pokušaj…ništa!Pustio me da se malo odmorio i dao mi kap vode!Treći pokušaj…viknuo je da guram jave da vidi crnu kosicu!A ja sve više snagu gubim!Četvrti pokušaj rezanje i moj sin se rodio od 2330gr i 48cm!

Nakon toga ušili su me!Pedijatar je došao po bebu!Pregledali su ga …dobio je ocjenu 10/10!Bio je zdrav,nije bio u inkubatoru,ali prebačen na poluontenzivnu njegu na posmatranje!Ja sam prebačena u sobu!Ujutru sam otišla da ga vidm!Bio je jako malen na osnovu prvog sina!Došao je načelnik pedijatrije koji mi je rekao da je beba zdrava i da je rodjen sa 36 sedmica a ne sa 32 i da su dr pogrešno ustanovili na uzv!

Nakon pet dana izašli smo kući!Sada ima oko 4000gr!

PORUKA ZA BUDUĆE MAME

Zato drage mame ništa nemojte da brinete…sve bude i prodje…jer kad se ugleda malo biće svi bolovi se zaborave A to je moja priča moja priča,dva sina,dvije različite trudnoće i dva različita porođaja….

Hvala mami Slađani što je podelila svoja dva iskustva sa nama , i hvala što je sve ovako lepo opisala , od prvih bolova , do samog porođaja . Vidite i sam esvaki porođaj je za sebe , ni jedan nije isti a dokaz tome je mama Slađa pa i ja vaša urednica 😉 Malim prinčevima želim divno i bezbrižno detinjstvo :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Kućni poslovi koje nikako ne bi trebalo da radite u trudnoći

Bez obzira koliko se dobro osećate i što vaša trudnoća protiče u najboljem redu, postoje kućni poslovi koje bi za vreme iščekivanja naj...