srijeda, 26. travnja 2017.

ŠOK : TVOJU BEBU JE UGUŠILA PUPČANA VRPCA “DEŠAVA SE NAŽALOST





Ćao.Htjela bih i ja svoju priču da podjelim s vama. Al, ako može da ostanem anonimna. Ovim putem ne želim da plašim ni jednu buduću majku. Samo da kažem kako je završio moj porođaj.

beba
Termin mi je bio 12.8.2016 , Al moj dječak je htjeo prije van.Dana 28.7.2016 počeli su bolovi oko 13h bol u leđima pa malo pusti.Ajd reko lažni bolovi i ako mi je prvo dijete bila sam dosta smirena bez panike. Otišla sam wc vidim krv super rodit ću, napokon ću vidjet svoga dječaka kontam pa u 9 – om sam mjesecu to je to i ako je bilo 14dana još do termina.

Otišla sam u bolnicu babice pregledale sve ok ctg snimak srca sve kako treba. I govore normalno je da rodiš i prije bitno je da si u 9 om mj.Sretna jaa superr. Otišla sam u glavnu bolnicu, jer navodno tu neporadjaju prvorotkinje. A doktor koji mi je vodio trudnoću na godišnjem bio.Došla sam ja u tu glavnu bolnicu. Bolovi sve jači i jači pogledao me doktor ,babica. Sve super.Na ultrazvuk kaže ok. S, tim da su mi dali inekciju za otvaranje I da hodam po sobi.

Ušla u sobu ja maknuti ne mogu.Samo ako raširim noge super mi je. Ulazi babica moraš svoje stvari posložiti to ne može bit tako. Ja ne mogu nikako. U sobi su ležale još 3 žene. Ne znam ni ko su ni odakle su. Al hvala im gdje god čule.Kad je izašla babica iz sobe , jedna cimerka mi je pomogla da sve to složim . Ja, se zahvaljujem u toj svoj muci. Bol ne prestaje. Odlazim do wc dok sjedim na šolji super mi je krenem da hodam umirem. Vraćam se u sobu i govorim molim vas pozovite babicu.

Dolazi babica ja joj govorim moram na wc. Ajd ja ću ti pomoći, u wc-u mi je pukao vodenjak.Ona me hvata za ruke diži se diži se. Doktore pregled napravite, tad sam zaplakala i rekla doktore ne mogu na taj sto.Dok sam se penjala na sto na mom stomak i praugaonik se napravio polako sam sišla doktor je samo vikao porodjajna sala , porodjajna sala odmah !!. Vragolasni Denis je krenuo. Do radjione dok sam išla babice su mi držale dvije gaze dole napravile kao X. Jer iz mene je krenulo sve kao da neide po hodniku držale su te gaze.

Stavljaju me na sto. U roku 4min ja rodila. Sva sretna. Bebu nisam vidjela. Jer navodno su je odnijeli kupati.I, ako sam ja govorila hoću da vidim svoju bebu. Nisam čula beba nije zaplakala.Prebaciše me na drugi krevet doktorica drži noge. I gleda me direkt u oči. I pita me kako se zovem koliko imam godina. Ja, se osmjehnem pa ja znam za sebe. Čistačica oko mene čisti svi nekako u čudu me gledaju.

Ulaze dva doktora oko 18h budi hrabra jaka dešava se, Al tvoja beba je mrtva. I nebo je plakalo samnom vrištala sam ne mogu vjerovat čitava trudnoća super sve ok kontrole redovno obavljala. Tvoju bebu je ugušila pupčana vrpca pokušali smo oživljavanje Al ne daje reakcije srca.Dešava se nažalost. Ne to nije istina. Dok su suze kvasile moje lice. Nije bilo riječi utjehe. Pa postavljam pitanja zašto kako mi doktor moj nije rekao na slutio išta.

Da znam. Moj dječak je rođen s 2540kg kažu premala kilaža i da je ostao živ nebih preživio. Svašta oni meni napričaše. Ulazi doktor i postavlja meni pitanje jesil unazad 3do4dana osjetila dal se beba kretala. Pa doktore pravite me budalom. Pa jeste mi uradili ctg snimak srca ultrazvuk sve. I šta ste rekli sve je super. Pa vidjeli bih odmah što me još budalom pravite. Tako je nažalost bilo samnom. Bol koja nikad neće prestati.

Teška priča gde ni jedna reč ne može da uteši ovu ženu 🙁 Šta se ovde desilo ? Da li je ovo istina ili opet neka laž ? To samo možemo da nagađamo 🙁 Draga ti nikad ne odustaj biće još puno beba . Oporavi se i polako !!

autor priče . anonimna mama

Nema komentara:

Objavi komentar

Kućni poslovi koje nikako ne bi trebalo da radite u trudnoći

Bez obzira koliko se dobro osećate i što vaša trudnoća protiče u najboljem redu, postoje kućni poslovi koje bi za vreme iščekivanja naj...