subota, 22. travnja 2017.

Saveti iskusnih mama: Smirite bebin plač uz proverene trikove



Saveti iskusnih mama: Smirite bebin plač uz proverene trikove

Iako su neverovatno sićušne, bebe umeju da budu isto tako neverovatno glasne, što baš i ne prija ušima odraslih. Mame na portalu Made for mums podelile su samo neke od uspešnih metoda pri smirivanju mališana:

1. "Prijateljica mi je jednom predložila da bebu nežno češkam između očiju dok plače. Na moje iznenađenje ovaj princip zaista deluje! Ne samo da dete prestane da plače, nego ubrzo utone i u san."

2. "Ljuljanje i pričanje bajki pomaže u mom slučaju. Promena prostorije takođe može da pomogne."

3. "Nežno tapšanje po leđima moju devojčicu uvek smiri. Čini mi se zato što je podseća na moje otkucaje srca."
4. "Sve što vam je potrebno je tiha soba sa prigušenim svetlom u kojoj vlada prijatan i opuštajući miris."

5. "Prepustite smirivanje bebica muževima. Njihov dubok glas i snažne ruke su ono što dečici prija."

6. "Pri ruci neka vam uvek bude flašica sa rashlađenom, prokuvanom vodom. Par gutljaja ove esencijalne tečnosti utiče na smirenje mog sina."

Nema komentara:

Objavi komentar

Kućni poslovi koje nikako ne bi trebalo da radite u trudnoći

Bez obzira koliko se dobro osećate i što vaša trudnoća protiče u najboljem redu, postoje kućni poslovi koje bi za vreme iščekivanja naj...