petak, 5. svibnja 2017.

Priča mame Ivane :Veza izmedju majke i bebe tokom dojenja je divna





Bila sam iznenadjena kako neke majke misle na svoje grudi,a ne na zdravlje svoje bebe. Ja sam imala želju da dojim bebu.Hvala Bogu što sam to i mogla. Dojila sam prvu bebu,a sad dojim i drugu. Istina imala sam i poteškoća i upala,ali nisam odustajala. Prvu bebu sam dojila punih 18 meseci. Imala tri upale,ali sam imala želju da nastavim da dojim i nisam odustajala.

Kada su mi bebu prvi put doneli na podoj,iskreno nisam znala ništa. Babica je pokazala kako bebu da namestim na dojku i kako da držim istu da bi beba mogla da vuče. Kada je beba povukla počela je jedna divna veza izmedju nas dvoje. Nisam znala ništa o dojenju,ali sam polako s mojom bebon naučila. Bebica sad već mator dečak od 5 godina je lepo napredovao svaki mesec.

Ostala sam trudna drugi put i jedina stvar koje sam se plašila je ta da li ću imati mleka da dojim bebu. Prvi podoj bebica ne zna da uhvati bradavicu ali polako tek je stigla na svet. Sledeći podoj smo već znali. Sad ima punih 8 meseci i još uvek je dojim. Prvih tri meseca je napredovla po 2kg. Nastavljamo dalje s dojenjem,pošto nam se to više svidja od ove hrane.☺

PORUKA ZA BUDUĆE MAME

Veza izmedju majke i bebe tokom dojenja je divna. Dojenje je zdravije i za bebu ali i za majki. Lakše prebolite sve prehlade,stomačne viruse kada dojite bebu. I da grudi će vam posle toga biti opuštene,ali ste vi tim grudima hranile jedna mala nejaka usta. Ne želim nekom da držim propovedanja,ali savet za svaku majku koja može da doji svoju bebu neka doji,jer su vam to trenuci koje ćete pamtiti za ceo život. Pozz od nas troje☺😘😘😘

Hvala mami Ivani što je podelila svoje iskustvo sa drugim majkama

SVA PRAVA NA PRIČU ZADRŽAVA DEVET MESECI I NEMA PRAVA DA SE NADJE NA DRUGIM PORTALIMA !!

Nema komentara:

Objavi komentar

Kućni poslovi koje nikako ne bi trebalo da radite u trudnoći

Bez obzira koliko se dobro osećate i što vaša trudnoća protiče u najboljem redu, postoje kućni poslovi koje bi za vreme iščekivanja naj...