petak, 5. svibnja 2017.

Iskustvo sa porodjaja u Betaniji : Posle samo jednog dana je puštena iz porodilišta





Njoj je po drugom exspertnom ultrazvuku termin bio 4 maj. Pošto se do tad nije porodila niti imala bilo kakve bolove nju njen doktor šalje u Betaniju da ide 8 maja.

Odlazi tamo na pregled i sestra je šalje na polikliniku da uradi crg. Iz poliklinike je šalju nazad na Betaniju sa mogućim zadržavanjem jer joj je termin prošao. Iz betanije joj sestra kaže nemamo mi vremena da te sada pregledamo meni je radno vreme do 13h a imam trudnice do 15h. Tu su bili jako neljubazni. Ona odlazi privatno da se pregleda i tu odluče da ode u Sentu da se porodi.

Kad je otišla 10 –tog maja u Sentu tu počinju da joj izlaze boginje. Iz Sente doktori odluče da je bolje da je prebace u Novi Sad. Kolima hitne pomoći odlazi u Novi Sad prvo na polikliniku radi nekih pregleda. Tamo joj rade ultrazvuk i kažu da joj je termin 15 maja.

Doktori na poliklinici je šalju u betaniju radi posmatranja bebe . U betaniju su je primili posle ponoći iscrpenu i gladnu. Smeštaju je na patologiji i to u sobi bez tv i bez da može prozor da otvori. Doktorica nije htela da je pregleda jer nije htela da se zarazi niti je poslala nekog da je zameni.

U subotu je dobila bolove i zvala sestre da ih obavesti one su je iskulirale. Celu noć je imala bolove  da bi je u nedelju ujutru napokon odveli u porodjajnu salu. I tu naravno doktorica nije htela da je pregleda već poslala nekog drugog. Poradjala se 16 sati. Posle porodjaja premeštaju je u sobu gde je bila sama zbog boginja. Rekla joj sestra da se tušira što više .i ona ih je poslušala I ustala i dobro što u nesvest nije pala. Dzabe što je vikala sestre kad je niko ne čuje niti obilazi.

Posle samo jednog dana je puštena iz porodilišta..Kad je išla kući stvari je morala mužu da ,da kroz prozor. Jer joj je setra rekla  “ne mogu ja da ti guram kofe”

Sa bebom je sve uredu i smeštena je u bolnici radi posmatranje. Beba je rodjena 15 maja .  Rodio se mali Luka 3,270kg i 50cm . Ali zbog njenih boginja mora da ostane na posmatranju da i beba ne dobije

Ja sam imala dva porodjaja i super sam prošla ali je zato ona prošla ko bosa po trnju . Jako mi je teško kada mi je sve ovo ispričala i rešila sam da to podelim i sa vama .

Nema komentara:

Objavi komentar

Kućni poslovi koje nikako ne bi trebalo da radite u trudnoći

Bez obzira koliko se dobro osećate i što vaša trudnoća protiče u najboljem redu, postoje kućni poslovi koje bi za vreme iščekivanja naj...