petak, 5. svibnja 2017.

5 ZNAKOVA KOJI POKAZUJU DA STE VI IPAK ODLIČAN RODITELJ




Podignite ruke ako i vi pobeđujute u roditejstvu svaki dan, ceo dan.

Priznajem, ja sigurno ne. Juče na primer nisam bila nikome dobar roditelj sudeći prema standardima. Nakon što sam preživela vrištanje veći deo noći (krivim izbijanje zubića) od strane dvoje dece koje je probudilo ono jedno provela sam nekoliko sati polusna i mnogo čaja kasnije. Ne ne pijem kafu ali u ovakvim vremenima volela bih da je pijem.

Deca, koja su takođe bila umorna od zavijanja noću ponašala su se poprilično smireno uprkos onome kako se tako mala deca ponašaju čak i umorna. A nije bilo čak ni dremanja.

Put do parka kasnije je naravno otkazan jer je jedno dete odbilo da se pomeri sa poda. Bilo je mnogo više hrane na podu nego u njima zapravo. Do vremena kad je trebalo da ih smestim da spavaju bilo je poprično blizu pucanja. Mog.
Nakon što sam ih sve nekako smestila posle pranja u krevet moja ćerka je bila u fazonu: Mama ne sviđaš mi se, hoću tatu. Ti mi se ne sviđaš ali mi se tata sviđa.
Šarmantno zar ne.

Većinu vremena ne marite za ovakve izjave. Naročito kada nervozno dete kao pritiskom na dugme izaziva vašu reakciju jer je besno i neće u krevet.
Nije prijatno i sigurno nije lično, oni to ne misle. Ali kada ima već paklen dan, to može samo da pogorša sve.

Naravno nije svaki roditeljski dan takav, ali većina jeste neki od njih jesu. Ti jadni dani kada mislite da se raspadate.

Tada postavite sebi pitanje šta to radite loše? Ako je to loše. I tada nam treba nešto što će nas podsetiti da radimo sve kako treba, ipak.

Evo nekih znakova da ste ipak dobri roditelji

1. Svi ste preživeli i ovaj dan

Sva deca su presvučena, oprana, nahranjena više puta, mažena, pažena a uglavnom dobiju i bajku za laku noć.

2. Briga

Kažu ako brinete da li ste dobri roditelji, verovatno i jeste

3. Prošli ste dan bez vikanja

I taj dan se makar jednom desi u roditeljskoj karijeri

4. Nervirali ste se, tih nekoliko… mnogo puta

5. Na kraju dana ipak ih volite

A to je jedino važno!

Nema komentara:

Objavi komentar

Kućni poslovi koje nikako ne bi trebalo da radite u trudnoći

Bez obzira koliko se dobro osećate i što vaša trudnoća protiče u najboljem redu, postoje kućni poslovi koje bi za vreme iščekivanja naj...